Het geheim dat jij moet weten om rust te krijgen

Uiteindelijk willen we allemaal rust. Rust om aan jouw taken te werken, rustig een boek lezen, rust om creatief te zijn of gewoon omdat je even niks wilt. Maar hoe krijg jij dit nu? Ooit wel eens gehoord van een professional organizer?

Wellicht herkent jij wel één van onderstaande situaties:

  • Een volle mailbox
  • Een werkplek vol stapels papier
  • Een kamer die vol met spullen ligt
  • Gebrek aan ruimte

Door deze situaties ben je niet aan het leven maar aan het overleven. Het plezier in het werk is weg. Je raakt geïrriteerd doordat je niets (snel) kan vinden. Je blijft maar aanhikken tegen al die taken en acties die je nog wilt ondernemen. Met als gevolg dat je geen rust krijgt in je hoofd.

Droom jij ook van onderstaand?

  • Een lege mailbox
  • Overzicht in taken en prioriteiten
  • Een plek waar zoeken, vinden wordt
  • Ruimte voor al je relevante spullen

En uiteraard RUST. Want door structuur aan te brengen, krijg je weer overzicht. Niet alleen in de taken die je al zolang op je lijstje hebt, maar ook door spullen een vaste plek te geven. Dit zorgt ervoor dat je weer met plezier naar je werk gaat of kunt genieten van je huis. Je komt weer toe aan de dingen die voor jou echt belangrijk zijn, waar je energie van krijgt!

Als professional organizer begeleid ik je met:

  • Een effectieve manier van mailverwerking (incl. evt. digitale agenda)
  • De ‘to do’ methode, waarin elke taak een concrete actie wordt
  • Een kamer inrichten door spullen ‘een naam en een plaats’ te geven
  • Van overbodige spullen afscheid te nemen, zodat je ruimte krijgt.

Als je bovenstaande punten onder de knie hebt dan levert dat voordelen op, waaronder tijdwinst, z’n 2-7 uur per week! Geloof mij, het leven wordt een stuk makkelijker en plezieriger. Het geheim van de professional organizer…

Voor nog meer voordelen, kijk op mijn website van Lean Organized. Of neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek op tel. 06-42616670.